Tuesday, August 26, 2008

Hi..!

Salam perkenalan. Agak sekian lama saya mengidam untuk mempunyai blog saya sendiri. Alhamdulillah, pada hari ini, 26 Ogos 2008, 'Ngokngek' muncul dipersada blog, untuk berkongsi sama dengan para bloggers.., mencurah hati., memendam rasa. Kenapa memileh 'Ngokngek'? Ianya begitu bermakna bagi saya kerana pada tahun 1985 saya pernah menghantar skrip kartun saya untuk disiarkan dalam Berita Harian dan menggunakan nama skrip kartun tersebut 'Ngokngek'. Terima kasih kepada Berita Harian dan khususnya Dato Nazri Abdullah, selaku Ketua Ediitor BH ketika itu kerana memberi saya kesempatan untuk berkartun! Kini Ngokngek kembali dalam arena yang berbeda.., dalam arena blogging. Saya akan sekerap mungkin memblog, almaklum kerana baru memblogging dan memblogging tidak sepenuh masa., insyaAllah.

No comments: